Od dnia 03 listopada 2020 r w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa, ogranicza się w Ośrodku bezpośrednią obsługę klienta. Wszelkie sprawy uzgadniane będą telefonicznie pod nr. telefonów 74 8455 356 lub 74 8455 270. Sprawy bezwzględnie wymagające osobistego stawiennictwa będą jednak nadal możliwe w wyjątkowych sytuacjach po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikiem jednostki.
Pozostałe sprawy jak przesłanie pism ogólnych, wniosków o świadczenia z pomocy społecznej załatwić można drogą elektroniczną na stronie: www.cusjedlina.pl poprzez zakładkę e-PUAP (na pasku po prawej stronie), a także na podane adresy e-mail na naszej stronie jak i tradycyjną drogą pocztową.
Wnioski o dodatek energetyczny (aktualny wzór) znajduje się w zakładce po lewej stronie Wzory Dokumentów.
Pozostałe sprawy z zakresu świadczeń rodzinnych (pielęgnacyjnych oraz innych dodatków), wychowawczych (500+), Dobry start (300+) dodatków mieszkaniowych załatwisz poprzez strony: https://empatia.mpips.gov.pl/ lub https://www.gov.pl/.
Dalej służymy Państwu informacją i wskazówkami poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy. Na naszej stronie w zakładce kadra znajdziecie Państwo również numery telefonów służbowych bezpośrednio do pracowników socjalnych. Zachęcamy do korzystania w sprawach ważnych dla Państwa.
© 2024 CUS Jedlina-Zdrój