PRZEJDŹ DO TREŚCI

Aktualności

Zatrudnienie w nowo powstajacym CUS

Wolne stanowiska pracy w OPS Jedlina

logo-fundusz-europejski

Informujemy, że wynagrodzenie na stanowiskach koordynatora/opiekuna klubu seniora oraz animatora czasu seniora/opiekuna są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPO WD na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne, działanie 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych w ramach projektu „Kompleksowe usługi opiekuńcze i aktywizujące dla osób niesamodzielnych w Gminie Jedlina Zdrój" realizowany przez Fundację „Merkury" w partnerstwie z Gminą Jedlina Zdrój.

 

Koordynator/opiekun klubu seniora
Animator czasu seniora/opiekun

Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Przewidywany termin zatrudnienia: 01.09.2020 r.
Miejsce zatrudnienia: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju.
1. Wymagania niezbędne:
Zatrudniona na stanowisku koordynatora/opiekuna klubu może być osoba, która:
1) posiada wykształcenie wyższe o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku np.: pedagogika, socjologia, nauki społeczne lub psychologia
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiada nieposzlakowaną opinię.

1a. Wymagania niezbędne na stanowisku animator czasu seniora/opiekun

Zatrudniona na stanowisku animator czasu seniora/opiekun
może być osoba, która:
1) posiada wykształcenie min.średnie mile widziane o odpowiednim kierunku przygotowującym do pracy z osobami starszymi
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiada nieposzlakowaną opinię.

2. Wymagania dodatkowe:
1) w przypadku koordynatora/opiekuna klubu seniora doświadczenie w pracy z różnymi grupami społecznymi w tym zagrożonymi wykluczeniem społecznym
2) Doświadczenie w realizacji projektów unijnych
Dla obu stanowisk:
3) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
4) wysoka kultura osobista,
5) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem starszym, trudnym, rodziną zagrożona wykluczeniem społecznym,
6) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania osób starszych
7) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z klientami
8) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami w zakresie wspierania grup senioralnych oraz wskazanych ustawą o zatrudnieniu socjalnym,
9) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
10) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
11) odporność na sytuacje stresowe,
12) umiejętności zarządzania,
13) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, zatrudnieniu socjalnym i innych aktów normatywnych z zakresu pomocy społecznej.
14) Umiejętność organizacji czasu seniorów i prowadzenia zajęć z seniorami

3. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) i list motywacyjny opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Prosimy o dobrowolne zawarcie danych kontaktowych (telefon lub e-mail)
2) kopie świadectw pracy,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (dyplomy ukończenia studiów, świadectwa ukończenia szkół potwierdzające zdobyte wykształcenie, ukończone szkolenia, kursy, certyfikaty.
4) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku ............(odpowiednio)
5) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
7) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej Jedlina-Zdrój w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko............. (druk przesłany zostanie na wniosek zainteresowanego na podany adres mailowy- upraszamy zatem o kontakt telefoniczny przed złożeniem aplikacji)

4. Informacje dodatkowe:
1) Oferty należy przesyłać w zamkniętych kopertach (z podanym adresem zwrotnym) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ................(wpisać odpowiednio) w terminie do 25 sierpnia 2020 r. do godz.12:00 (liczy się data wpływu listu), na adres Ośrodek Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju, ul. Poznańska 8, 58-330 Jedlina-Zdrój lub składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Poznańska 8.

2) Aplikacje niekompletne lub które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
3) Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, dlatego upraszamy o podanie telefonu kontaktowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 074 8805333
4) Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy nie wymaga procedowania w trybie art. 11 -15 ustawy o pracownikach samorządowych.

KLAUZULA INFORMACYJNA – RODO
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piastowska 11, 58-330 Jedlina-Zdrój.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celach prowadzenie postępowań w sprawach:
• świadczeń rodzinnych,
• zasiłków dla opiekunów,
• wsparcia kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem",
• świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
• dodatków mieszkaniowych i energetycznych,
• stypendiów i zasiłków szkolnych,
• karty dużej rodziny,
• pomocy społecznej,
• wspierania rodziny i systemie pieczy zastępczej,
• zespołu interdyscyplinarnego do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
• świadczeń wychowawczych
4. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust.1 c rozporządzenia RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji w/w celów, wynikających z przepisów prawa. W przypadku nieudostępnienia danych prowadzenie postępowań nie będzie możliwe.
5. Przysługuje Panu/Pani dostęp do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądanie zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa lub podmioty, którym dane muszą zostać udostępnione w celu realizacji w/w celów.
7. Dane udostępnione nie będą podlegały profilowaniu w sposób zautomatyzowany.
8. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
9. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż ten wymagany ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, licząc od początku roku następującego po roku, w którym dane osobowe zostały podane.

© 2024 CUS Jedlina-Zdrój